Selasa, 14 Ogos 2012

merapu kejap

bismillahi walhamdulillah....

apa khabar sahabat2ku sayang... semoga semuanya berada dalam keadaan sihat, selamat dan sejahtera...
hurmm pejam celik, pejam celik, alhamdulillah dah seminggu rupanya aku bebas dari menjawat jawatan sebagai seorang pemimpin... ya Allah, rasa begitu cepat masa berlalu sedangkan kerja2 yang aku tinggalkan masih banyak yang tak selesai.. semoga Allah ampuni dosaku.. Amin... bukan sengaja aku ingin tinggalkan kerja2ku itu.. tapi, istilah yang sebenar adalah "kita bukan pemula dan bukan pengakhir" jadi, memanglah keja yang aku tak sempat nak selesaikan sebelum ini akan diselesaikan pulak oleh mereka yang menggantikan tempatku.. betul tak..hehe

ape lagi yang aku nak kecek kat sini ye... takde idea le...:(

sebenarnya aku tak tahu nape... keje yang orang bagi kat aku lepas mat haritu pun aku tak terbuat... entahlah! aku jadi tak bersemangat pulak nak teruskan perjuangan ni... ape aku nak buat ni... tolong laa......mungkin aku serabut sebab keputusan peperiksaan aku tak keluar lagi kot... aku bukannya pikir sangat pun tentang keputusan tu sebenaqnya.. tapi aku pikir aku nak balik.. nak jumpa mak. rasa macam tak nak tahu langsung ape keputusan yang bakal keluar nanti.. boleh tak gitu... aku takuttt... antara lulus dengan tak jer.... ya Allah tenangkanlah hatiku yang sedang berserabut ini ya Allah....kejayaanku adalah milikMU... golongkanlah aku dan sahabat2ku di dalam golongan mereka yang berjaya... insyaAllah Amin.
haaa lagi satu, aku takde calon lagi la... camana? umur dah banyak.... tapi calon takde lagi.. kadang2 aku heran jugak dengan diri aku ni... kadang2 nak kawen, tapi bila pikir balik.. tak nak pulak.. bingung la pikir tentang jodoh ni.. rumit sangat! tapi takpe, soal jodoh kita dengan sape tu.. serah pada yang MAHA MENGETAHUI.. insyaAllah ada lah yang terbaik DIA nak hadiahkan pada hambaNYA.. insyaAllah.. tul tak? s.m.i.l.e ^_^.

dah la, setakat ni dulu kot celoteh aku kali ni... jumpa lain kali insyaAllah.semoga kita diberi ketenangan, kebahagiaan, kerahmatan, kemanisan iman dan kesabaran dalam mengharungi hidup sebagai seorang hamba insyaAllah..

doakan aku dan sahabatku yang lain ya.. syukran.. wallahualam.

by: iema_rar ^_^'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan