Khamis, 16 Ogos 2012

keputusanku..

bismillah...

alhamdulillah...aku dah pegi tengok keputusan tadi... Allah nak aku berada di bumi anbiak ni lagi... lebih mentarbiah diri insyaAllah
~doakan aku tabah...
mintak maaf, tak dapat nak behagiakan hati semua orang terutama ibu tersayang.. semoga Allah mengampuni dosa2ku.. Amin..
~ALHAMDULILLAH.... mak aku dapat terima keputusan aku.... syukur sangat!
aku cakap kat mak nak balik terus.. taknak datang lagi...

mak kata: "timun dan pisau dah ada kat tangan akak... ikutlah akak nak potong ke tak timun tu... kalau dah potong, biar betul2 dan bagi selesai... pikir betul2... ada hikmah disebaliknya insyaAllah.. mak ikut je keputusan akak"

~insyaAllah akanku teruskan perjuangan ini hingga ke penghujungnya... moga diberi kekuatan insyaAllah Amin..
~doakan aku... ♥
iema_rar^_^'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan