Isnin, 10 Mei 2010

salam imtihan


***imtihan tahun lepas08/09
bismillahirrahmanirrahim..
kepada semua sahabat2 yang aku sayangi dan kasihi selalu...semoga kalian berada dibawah rahmat dan kasih sayang Allah hendaknya..

disini,ingin aku memohon jutaan kemaafan andai diri ini ada membuat kesilapan sengaja atau tidak disengajakan terhadap kalian...maafkanlah aku kerana aku insan yang lemah dan kadang2 tidak betah untuk mengingati satu persatu apa yang telah aku lakukan disepanjang hidupku...

halalkanlah segalanya buat diriku sepanjang perkenalan kita.doakan kejayaan kita bersama..

semoga kita semua berada dalam golongan orang2 yang berjaya.mintalah restu kepada kedua ibu bapa kerana mereka selama ini sanggup bersusah payah untuk kita dalam apa juapun keadaan...

wallahualam:).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan