Jumaat, 14 Mei 2010

andaiku tahu...


Andai ku tahu,kapan tiba ajalku,

Ku akan memohon Tuhan tolong panjangkan umurku,

Andaiku tahu,kapan tiba masaku,

Ku akan memohon Tuhan jangan Kau ambil nyawaku.

Aku takutakan semua dosa2ku,

Aku takut dosa yang terus membayangiku.

Andaiku tahu malaikatMu kan menjemputku,

Izinkan aku mengucap kata taubat kepadaMu,

Aku takut akan semua dosa2ku,

Aku takut dosa yang terus membayangiku,

Ampuni aku dari segala dosa2ku,

Ampuni aku menangisku bertaubat kepadaMu,

Aku manusi yang takut neraka,

Namunku juga tak pantas disyurga.

Andaiku tahu kapan tiba ajalku,

Izinkan aku mengucap kata tobat padaku,

Aku takut akan semua dosa2ku,

Aku takut dosa yang terus mebayangkan,

Ampuni aku dari segala dosa2ku,

Ampuni aku menangis ku bertaubat padaMu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan