Sabtu, 22 Jun 2013

pengakhiran peperiksaan aku disini~bumi bertuah :)

bismillah..

alhamdulillah.. hari ini, 22 june 2013, adalah pengakhiran segala kekusutan dalam mentalaah kitab2 kuliah untuk tahun akhir syariah islamiyah... 

status seorang sahabat di fb: Semoga Allah menerima setiap usaha kita sebagai 'ibadah yg soheh' ~ sujud syukur padaMu ya allah ~ dpermudahkan taayin dn syafawi b'sama doktor syukri & doktorah huda, 22062013 maka berakhirlah imtihan thn akhir , teruskan bdoa dn munajat padanya, dgn harapan mg natijah thn akhir bakal m'natijahkn kejayaan buat kita semua..

moga diberi kejayaan dan rahmat dari ILAHI insya-Allah..

pada 16 julai 2013, jam 4.45 petang, aku akan pulang ke negara tercinta malaysia insyaAllah... moga segala penat lelah aku mengejar ilmu disini dapat dimanfaatkan kepada mereka yang memerlukan...

aku hanya insan biasa, tidak punya apa2 keistimewaan... aku tidak sehebat mereka, aku jugak tidak sedaya sahabat2ku yang lain... aku diketegorikan seorang yang perlu berusaha bersungguh2 untuk menggapai sesuatu.. tidak seperti sahabat2ku yang memang dah bijak pandai sejak kecil lagi.. walaupun begitu, aku tetap bersyukur kerana aku dipilih olehNYA untuk melihat dan mengambil ibrah dan pengalaman di negara orang..

tidak semua orang dapat melanjutkan pelajaran ke bumi anbiak ini.. ya! itu aku akui... hanya mereka yang terpilih sahaja yang mampu untuk terbang sejauh ini walau hakikatnya dia tidak mampu... kemampuan itu milik Allah.. DIAlah yang telah memampukan aku dan sahabat2ku yang lain... Alahmdulillah aku sangat2 bersyukur atas kehendakNYA... alhamdulilah.... :)

doakan aku dan sahabatku... syukran <3 p="">
~nak balik kawen.. tapi xde calon lagi.. hehe :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan