Sabtu, 8 Jun 2013

opst!! ???

banyak la plk post aku tentang alam percintaan ni kan... sorry sahabat2.. sengaja ditulis.. ;D

rentetan post aku sebentar tadi... mesti ada yang tertanya2 macamana sahabat aku boleh tahu segalanya... hurmm aku tak nafikan, aku sendiri kadang2 tahu ape yg dilakukan seseorang tanpa aku pinta.. nak2 pulak orang itu dekat sangat dengan kita.. :)

baik lah... dari sudut pandangan islam, memang tak selayaknya seorang perempuan berkawan dengan seorang lelaki tanpa sebab.. contoh: ada urusan untuk menjayakan sesuatu program ke... tak pa la..
dan lagi satu, jika kita tiba2 terpaksa kena berhubung dengan lelaki dalam satu waktu yang panjang.. mungkin kita boleh kawal suara dan bercakap jika perlu sahaja untuk mengelak sesuatu yang akan terjadi... mungkin sahabat2 faham dengan apa yang aku ingin sampaikan... kan? :)

jika hati rasa sudah berkenan kat seseorang, berterus teranglah dan tunjukkan kesungguhan kita untuk memiliki sidia... perempuan ni kadang2 dia malu... bila ditanya, dia kata tak mahu.. walhal sebenarnya dia mahu, tapi malu... terus mintak no fon kuarga dan terus berhubung dengan keluarga perempuan tu... hohoho kena tanya dulu, jangan main sergah je.... mintak cara elok...ok??

erk!!! tetiba pulak aku merepek sampai ke situ... huhu takde laa... berdasarkan pengalaman kawan2... macam tu la yang mereka mahu.. tak suka lebih2.. kalau nak?? terus je mintak no fon mak ayah... klu dia tak bagi, maknanya dia tak mahu la tu... tunggu apa lagi... blah laa... keh keh keh... ayat jahat!!!

okey la.. tu je nak habaq kat hampa... sembang2 petang... tata
wallahualam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan