Isnin, 8 Oktober 2012

alhamdulillah

bismillahi walhamdulillah...

bersyukur atas limpah dan rahmatNYA pada kita selama ini...
ingin berkongsi kegembiraan dengan sahabat2 kerana hari ini ibuku yang tersayang telahpun diberi keizinan keluar hospital setelah beberapa hari ditahan diwad kerana disyaki menghidapi demam denggi.. 
pada awalnya aku tidak merasa apa2 kerana aku tak begitu tahu situasi ibu... tapi setelah aku call ibu tempoh hari, hatiku cukup runsing dan rasa seperti ingin terbang pulang kemalaysia kerana aku tahu, anak ibu hanya aku.. tiada yang lain selain diriku... sedih sangat2!! makan tak kenyang, tidur tak lena, mandi tak basah... ~mengikut pepatah lama yang sering mereka ungkapkan tika ada pasangan yang sedang dilamun cinta.. tapi aku bukanlah sedang dilamun cinta.. malah aku dalam keadaan tidak menentu memikirkan ibu...
kini.. aku merasa sedikit lega kerana ibu telah dibenarkan untuk pulang kerumah... mujurlah ada adik2 sepupu yang sanggup menjaga ibu ketika ibu sedang terlantar sakit. terimakasih adik2ku sayang.. hanya Allah saja dapat membalas jasa kalian.... terimakasih kasih jugak pada semua atas doa kalian... terasa sebak :(.


~semoga diberi kekuatan..insyaAllah...

wallahualam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan