Jumaat, 16 September 2011

hatiku.....T_T


bismillah....
ya Allah....sesungguhnya aku betul2 tak mampu memikul amanahMU ini.......besarnya amanah yang KAU pundakkan ke bahuku.....
ya Allah............
bukan sehari dua aku kan memegang jawatan ini...tapi memakan masa setahun..
ya ILAHI.....tolonglah aku...aku tak mampu.....sungguh2 aku tak mampu...
aku tidak sehebat mereka...aku tak sekuat mereka..aku tak sebaik mereka...
sesungguhnya aku manusia yang serba kekurangan ya Allah....

ya Allah...apa2 yang aku perbuat bukanlah untuk diri ini semata2....tetapi untuk semua orang...mengapa??kenapa???mengapa dan kenapa mereka pertikaikan benda yang aku rasa tidaklah membebankan...cukup remeh jika dibandingkan dengan rakyat di beberapa buah negara yang amat2 memerlukan bekalan....
ya Ilahi..apakah mereka ini tidak mahu dan tidak pernah tahu untuk mensyukuri nikmat yang ENGKAU berikan.......

aku tak sanggup,aku lemah ya ALLAH...bantulah aku........
berikanlah aku petunjukmu ya Ilahi....aku amat2 memerlukannya tika ini...
ya Allah..kuatkanlah semangat ku..tabahkan hatiku dan..bimbinglah daku....ajarilah aku untuk menjadi hamba yang bersyukur dan taat kepadaMU serta menjadi seorang hamba yang cekal menghadapi apa jua kemungkinan....Amin ya Rbbal Alamin.....

kepada mereka yang aku kasihi..aku mohon jutaan kemaafan di setiap salah dan silapku....segala kekurangan adalah milikku sebagai hamba yang tak punya kelebihan apapun....

aku:iema_rar
wallahualam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan