Selasa, 21 Jun 2011

hari lahirku...

bismillah...
kalam bicara penuh makna..
entahlah akupun tak tahu ape perasaanku...sedih??gembira??sayu???atau.....apakah...???
hanya ALLAH je yang tahu perasaanku tika dan waktu ini...
ya...tipu jika aku katakan yang aku tak gembira bila betapa ramainya rakan dan taulan mengucapkan selamat hari lahir buatku....tapi,tipu juga ku katakan jika aku juga gembira bila seseorang yang kita harapkan akan mengingati tarikh keramat setahun sekali ini tidak muncul..dan bertambah sedih lagi bila bayangnya pun tiada..apakah ini satu perasaan yang tak adil....???
ya ILAHI..ampunilah dosa2ku....dosa kedua ibu bapaku,dan ampunilah dosa guru2ku serta sahabat2ku yang aku sayangi..Amin....
ya ALLAH.........ku bersyukur dengan nikmat yang ENGKAU telah berikan KEpadaku selama ini..permudahkanlah segala urusanku...
ya ALLAH.....tenangkanlah hatiku,tetapkanlah hatiku dalam mengingatiMU...dan kuatkanlah ingatanku dalam menghafaz madahku ini..
tolongLAH aku dan sahabat2ku dalam dewan peperiksaan nanti ya ILAHI...
golongkanlah kami diantara golongan orang2 yang berjaya..Amin..

timekasih kepada ahli baitku yang sudi menyediakan juadah istimewa sempena hari lahirku ini....hanya Allah sahaja yang dapat membalas segala jasa baik kalian...ude masitah samsudin,angah puteri aziz,andak nadia che yusof dan acu nik fadhilah..kakcik sayang kalian....kakcik amat hargai usaha kalian.doakan kakcik tabah dan berjaya dalam imtihan ini serta depertemukan dengan seorang mujahid pencinta syahid insyaAllah....^__^
kullu am waantum bilkhair..
wallahualam...
21/6/2011

Tiada ulasan:

Catat Ulasan