Jumaat, 17 Disember 2010

aku..~~hampir futur


DIA tak pernah kecewakan hamba2NYA..
tapi...manusia selalu kecewakan sesama manusia...
DIA sentiasa sayang kita..
manusia belum tentu dapat sayang kita sepenuhnya..
kita tak perlu rasa cemburu pada Allah..
kerana kasih sayang DIA tak pernah berbelah bahagi..
tapi...kita selalu ada perasaan cemburu sesama kita..kenapa yaaa???
wallahualam...

sahabat2 yang dikasihi fillah...bimbinglah aku....tegurlah aku setiap kali aku melakukan kesilapan..tak kira kesilapan itu besar atau kecil...aku memerlukan teguran dan dorongan serta nasihat yang membina dari kalian...
aku hampir futur....mahu rebah...aku seolah2 hilang tempat pergantunagn......YA ALLAH...tunjukkanlah aku jalan redhoMU...AMIN....YA RABB.
semoga kita tergolong diantara golongan orang2 yang berjaya insyaAllah...=(.

2 ulasan:

  1. hampir itu bole terjadi, tapi kuatkan diri agar tak sekali-kali. ;-)
    jgn slu igt yg sedih2, igt yg gembira2 ja. jom berjaya!

    BalasPadam
  2. ya Allah..syukran dik.....=)
    insyaAllah..akak sentiasa cuba untuk bangun dan menjadi kuat......jom2!

    BalasPadam