Khamis, 26 Ogos 2010

alhamdulillah...


bismillahirrahmanirrahim...

alhamdulillah..setelah sekian lama aku Dan sahabat2 yang lain menunggu..natijah kami keluar juga akhirnya..alhamdulillah...

"kak shima,mabruk..kak shima najah bawa dua madah"
inilah perkataan pertama yang aku dengar dari seorang sahabatku yang terlalu prihatin..alhamdulillah...seribu syukurku panjatkan pada MU ya ILAHI....setelah sekian lama aku mengharungi onak dan duri..akhirnya kejayaan menjadi milikku..subhanallah!!rupanya DIA tangguh dulu kejayaan ku selama ini untukku mengecapinya pada hari ini...

kini..aku sudahpun berada di tahun tiga syukbah syariah islamiah....semoga kejayaan ini menaikkan lagi semangat aku untuk terus belajar dan mendalami ilmu agama..insyaAllah...semoga DIA memberkati ilmu yang aku pelajari selama ini..walaupun sedikit,ia amat bermakna buatku..

kepada sahabat2ku yang ditangguh kejayaannya..janganlah kalian berputus asa..teruskan usaha dan banyakkan berdoa..doa adalah senjata umat islam..."rajin2kanlah diri kita bangun malam untuk bertemu YANG MAHA ESA.."itu kalam dari seorang sahabatku yang dah lama berada di mesir...perit sebenarnya menerima sesuatu diluar jangkaan..tapi..itulah tarbiah ALLAH buat kita hambaNYA...ada hikmah yang tersembunyi disebalik dugaan dan ujian itu..

WALLAHUA'LAM...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan