Isnin, 28 Jun 2010

syukran..


bismillahirrahmanirrahim...

alhamdulillah..harini hari terakhir aku menduduki peperiksaan bertulis untuk kali ini..syukurku panjatkan padaMu ya Ilahi atas segala nikmat dan pertolongan yang Engkau hadirkan padaku sepanjang musim peperiksaan ini.bismillahitawakkaltu A'lallah..semoga aku dan sahabat2ku yang lain memperoleh sebuah kejayaan yang cermerlang dan terbaik dengan kasih sayang dan rahmat dariNya..insyaAllah.

alhamdulillah..dikesempatan ini,inginku mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahli bait yang ku sayangi kerana dengan susah payah menyedikan makanan special untuk menyambut hari kelahiranku malam tadi...special?yes!nasi jagung ayam berempah tu...sodapnyer,lama tak makan tau.dan aku jugak ingin memohon jutaan kemaafan kerana mood aku tidak berapa elok sejak pulang dari peperiksaan siang tadinya.entahla....aku tak bisa tersenyum,aku jugak kurang mahu bercakap dan bergaul dengan ahli bait aku sejak akhir2 ni.aku jugak hairan dengan diriku sendiri..kenapa ya?mungkin semua ini terjadi gara2 aku terlalu rindukan abuku dikampung kerana sudah sebulan aku tidak mendengar suara merdu ibuku dan mungkin jugak.....ah!entah la.mungkin sebab exam kot.hehe..tak skema la pulak..ok la...nak ucap terimakasih jer sebenar2nya.takde papepun..saja jer buat ayat sedih sket.terharu tak.terharu tak?huhu..

baiklah..izinkanku undur diri dulu ya.doakan aku dan sahabat sekalin tergolong diantara golongan org2 yang berjaya..insyaAllah Amin..semua orang mahukan kejayaan kan.....siapa yang ngak mau kejayaan???itu namanya org.....apa!?jawab sendiri.

wallahualam.tatatata...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan