Ahad, 15 April 2012

aku~kamu


Allahu Akbar..
~kamu pelajar,saya juga pelajar..kamu akan menghadapi exam,saya juga begitu..akan menghadapi exam...kamu ada kawan2..ada matlamat,ada cita2...saya juga...tiada beza antara kita bukan?? tapi...saya perlu memikirkan masalah kamu,saya juga dipertanggungjawabkan untuk selesaikan masalah yg kamu hadapi...saya tidak boleh memikirkan soal peribadi diri saya sahaja,malah soal peribadi kamu
juga sy kena fikirkan...sy nak yang terbaik untuk kamu..kamu?tak perlu lakukan apa yang saya lakukan....kamu beruntung,sungguh beruntung... boleh belajar dengan tenang,boleh study dengan kawan2 bila2 masa saja...boleh buat apa yang kamu suka....tak perlu memikirkan hal orang lain....saya tidak boleh menjadi apa yang kamu jadi walaupun kita punya satu hadaf dan tujuan yang sama..~berjaya dan mengembirakan hati keluarga tercinta..~apa2pun,saya amat2 bersyukur...sekurang2nya saya tahu apa masalah kamu,dan saya diberi peluang untuk selesaikan sedaya upaya saya masalah yg kamu hadapi..saya nak bantu kamu..saya selalu nk yg terbaik untuk kamu.semoga kamu memahami... wallahualam.~

2 ulasan:

  1. SIAPA HINA ISLAM?
    ikutilah kisah penghinaan terhadap masjid dan ahli khariah kampung baru sedenak oleh pentadbir yang jahil dan zalim di www.karamsingwali.blogspot.com

    BalasPadam